تمین
خانه / گیاه دارویی / قیمت روز چوب مسواک اراک در بازار

قیمت روز چوب مسواک اراک در بازار

چوب مسواک اراک و چوب گردو خام را می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. چوب مسواک بهترین تمیز کننده دهان و دندان محسوب می شود. هزاران سال پیش استفاده از چوب مسواک توسط پیامبر اسلام (ص) سفارش و توصیه شده است. چوب مسواک از درختی به همین نام می روید. شاخه های آن دارای پوستی نسبتا شفاف به رنگ سبز کمرنگ یا سفید بوده و در شهرهای مختلف از جمله چابهار می روید. چوب مسواک اراک در بسته بندی های یک و دو عددی با قیمت روز برای فروش عرضه می شود.

قیمت روز چوب مسواک اراک در بازار

بهترین چوب مسواک اراک و طرز استفاده آن

بهترین چوب مسواک اراک و طرز استفاده آن

بهترین چوب مسواک اراک و چوب گردوی سیاه  خواص بی شماری دارد. چه در طب سنتی و چه در طب مدرن بر روی خواص این چوب تاکید فراوانی شده است. وجود ترکیباتی بسیار مفیدی چون فلوراید، کلسیم، سیلیسیم و ترکیبات گوگردی در چوب مسواک سبب شده است خواص خارق العاده آن بسیار مورد توجه قرار گیرد. بهترین روش استفاده از چوب مسواک اراک آن است که آن را چند ساعت قبل از استفاده در آب خیسانده و بعد از آن به اندازه یک تا یک و نیم سانتی متر از پوسته سر آن را تراشیده و به آرامی در میان دندان ها جویده شود.

جویده شدن سر این چوب کمک می کند تا حالت برسی شکل پیدا کرده و قابل استفاده برای تمام دندان ها باشد. برای چوب مسواک اراک خواص زیادی ذکر کرده اند که در ادامه به ذکر برخی از آنها خواهیم پرداخت.

  • به دلیل ترکیبات گوگردی خاصیت ضد میکروبی دارد.
  • خاصیت ضد زخم دارد که علت آن وجود تانن ها می باشد.
  • به مرور زمان جرم های دندان را پاک می کند.
  • وجود فلوراید سبب شده است تا چوب مسواک اراک خاصیت ضد پوسیدگی داشته باشد.
  • بر روی معده تاثیرات مفیدی دارد و استفاده منظم از چوب مسواک سبب می شود هوای داخل معده که مانع هضم غذا است را از بین ببرد.

بازار فروش بهترین چوب مسواک

بازار فروش بهترین چوب مسواک

بازار فروش چوب مسواک در سالهای اخیر رونق یافته است. مردم ایران تا چند سال قبل آشنایی چندانی با چوب مسواک اراک نداشتند و از خواص شگفت انگیز آن مطلع نبودند و بیشتر از مسواک های پلاستیکی برای تمیز کردن دندان های خود استفاده می کردند. اما در سالهای اخیر و با شناخت بیشتری که نسبت به فواید استفاده از چوب مسواک پدیدار شده، خرید آن نیز رونق گرفت.

در حال حاضر باکیفیت ترین و شناخته شده ترین نوع از این محصول، چوب مسواک اراک بوده که درخت آن در نقاط مختلفی از ایران می روید. چوب مسواک را می توانید به صورت بسته بندی شده و کاملا بهداشتی خریداری کنید. قیمت مناسب به همراه خواص چوب مسواک سبب استقبال خریداران از این محصول شده است.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: محمد سرابندی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09199610603
پست الکترونيکي: mohammad.sarabandi6@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید