تمین
خانه / گیاه دارویی / قیمت فروش چوب مسواک به صورت عمده

قیمت فروش چوب مسواک به صورت عمده

امروزه چوب مسواک و چوب گردو خام  به جای مسواک معمولی استفاده بیشتری دارد و افراد زیادی به دلیل خاصیت فراوان آن از این محصول استفاده می کنند و حتی در کشور های عربی نیز دارای مصرف کنندگان زیادی است. برای خرید چوب مسواک عمده از طریق سایت های اینترنتی می توانیم اقدام نماییم و انواع این محصول را در قیمت های بسیار مناسب و کیفیت های بالا خریداری کنیم.قیمت فروش چوب مسواک به صورت عمده

استفاده از چوب مسواک مرحله به مرحله

استفاده از چوب مسواک مرحله به مرحله چوب مسواک و  چوب گردوی سیاه نوعی تمیز کننده دندان به صورت سنتی می باشد که از گذشته مورد استفاده های فراوانی قرار گرفته است. بیشتر استفاده از این محصول در کشور های آفریقایی و خاورمیانه متداول است.

این نوع مسواک ها از نظر ظاهری بسیار شبیه به مسواک های معمولی امروزی هستند. چوب مسواک از درخت مسواک تهیه می شود و به استفاده از این محصول در اسلام بسیار توصیه شده است.

در حقیقت افراد بسیاری در کشور هستند که از چوب مسواک استفاده می کنند و معتقدند که تاثیر بیشتری نسبت به مسواک های معمولی دارد. مصرف چوب مسواک مراحلی دارد که می توانیم به آن ها در زیر بپردازیم:

  1. جویدن سر چوب و جدا کردن پوست آن: پس از تهیه چوب مسواک باید پوست یکی از دو سر آن را جدا کنیم و حواسمان باشد که آسیبی به قسمت های دیگر وارد نشود.
  2. جویدن قسمت بدون پوست: در این قسمت باید سر بدون پوست مسواک را که جدا کرده و به مدت یک الی دو دقیقه بجویم تا نرم شود و ظاهری شبیه به یک قلم مو پیدا کند.
  3. خیساندن مسواک در آب: مسواک را باید قبل از مصرف به خوبی در آب بخیسانیم.
  4. نگه داشتن مسواک با انگشت شست و سبابه: در این قسمت مسواک برای مصرف آماده است و فقط باید سر مسواک را بر روی دندان ها بکشیم و با این قسمت شروع به مسواک زدن نماییم.
  5. شروع کردن به مسواک زدن: سر فرچه مسواک را بر روی دندان ها نگه می داریم و شروع به مسواک زدن می کنیم تا جایی که دندان ها تمیز شوند.
  6. سر کهنه چوب را به طور مرتب جدا کردن: باید در نگه داری مسواک دقت نماییم و هر چند روز یک بار سر مصرف شده چوب مسواک را با چاقو ببریم.
  7. نگه داشتن مسواک در مکان خشک: پس از مصرف باید مسواک را به خوبی با آب شستشو دهیم و آن را در ظرف در بسته و در جای خشک نگه داری نماییم.

فروشگاه معتبر چوب مسواک مرغوب

فروشگاه معتبر چوب مسواک مرغوب امروزه فروشگاه های زیادی در اینترنت وجود دارند که به فروش انواع چوب مسواک می پردازند ولی همواره باید از معتبرترین فروشگاه چوب مسواک خرید خود را انجام دهیم تا آن را در کیفیت بالایی تهیه نماییم.

فروشگاه تمین یکی از فروشگاه های برتر در زمینه فروش انواع چوب مسواک می باشد که به راحتی می توانیم این محصول را در کیفیت بسیار بالا و با قیمت های مناسب به صورت آنلاین خریداری نماییم و درب منزل تحویل بگیریم.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: محمد سرابندی
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09199610603
پست الکترونيکي: mohammad.sarabandi6@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید